15.11.2010

popüler bir kimlik

Başrollerde buaralar o var.Tanık olduğum rollerden bazıları!!
Markhed Design , kol düğmesi yapmış .Yavru baykuşşşşşş.





Agnes Obel , albüm kapağı için baykuşla poz vermiş:)


Bay-kuş.Demir maskeli olanı bile var..




Ekim ayında vizyona giren "Baykuş Krallığı Efsanesi" filmi, sevgili baykuşumuzun popülerliğini arttırmış bulunmakta.



Bunlar da, benim baykuş krallığımın parçaları.Şaşkın baykuş kolyesi son zamanlarda pek bir benimle takılmakta.





Krallığın 2. hanedanı bir halkaya sarmalanmış olan baykuş!!




Ikea da,baykuş krallığını destekleyenlerden.Nevresim de elbetteki en cool olanı baykuş :))


Şöyleymiş:
*Kafalarını 270 derece döndürebiliyorlarmış.
*Kanat açıklığı bir adam boyuna eş değermiş.
*Ama uçarken bu kanatların "pırpır" sesi dahi duyulmazmış.
*(Cinsine göre)kulak delikleri o kadar büyük ki başlarının yan tarafını kaplarmış.
*Kulakları da perdeliymiş !!
*Bilgiler Vikipedi'den alınmıştır.




5 yorum:

  1. bu krallığın bir kısmıda benimle baraber barınmakta... seviyorum bu kuşu...

    YanıtlaSil
  2. krallığın çok güzelmiş kol düğmelerini de ayrı sevdim ama..

    ssevgiler

    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim:) her ikinize de mutlu bayramlar:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba sana kötü bi haberim var: abiyeelbiseler.net adlı site yazılarını çalmışş.. benm de bazı yazılarımı çalmış sitesine eklemişti. ben de ondan sonra, bütün resimlere blogumun adını yazmaya başlamıştım. bilgin olsun.. varsa bildiğin daha iyi bi yöntem bana yaz. iyi günler.

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim haber verdiğin için. başka bir blogdan daha çalınmış post buldum bende.şaşkınlıklar içerisindeyim!!!

    YanıtlaSil