7.04.2009

Mutluluk Anı :):):)


heyyyy,,mutluyum şu an:):)çünküsüne gelince the girlish factory tarafından smart blogger başlığı altında mimlendim(yani madalyam oldu):)hani sınavda fütursuzca atarsında tutarya,hani zap yaparken en sevdiğin filme rastlarsın ya ...işte böyle bir şey yaşadımm...:)Claracığıma sevgilerimi iletiyorum ve ödül kardeşliğimizden ötürü mutlu olduğumu bir daha belirtmek istiyorum:)Aşağıda smart blogger ile ilgili bilgi verdikten sonra ,günün ikinci heyecanlı anına yani benim ödül veriş anıma tanıklık ediceksiniz:):)

mim'in içeriği: 1)smart blogger iconunu yayınlamak,

2)ödülü verenin linkini yayınlamak,

3)ödül verdiğin ( bu mim ile mimlenmemiş) bloggerların linklerini yayınlamak,

4)ödül verdiğin bloggerlara haber vermek:)


mimci:)the girlish factory

mimliyorummmm:):)shopping is my cardio ( ayşime:)) ve prettycool:)

4 yorum:

  1. nurdancım çok teşekkür ederim,bu ödüller insanı çok mutlu ediyor,beni de mutlulandırdığın için kiss youu princess!

    YanıtlaSil
  2. amanç bu zaten ya:):)bende öptüm:):)

    YanıtlaSil
  3. yaşasıın ilk defa mimlendim çok heyecanlıyım:))
    teşekkür ederim canıım

    YanıtlaSil
  4. mimlemekten ziyade ''ödülü en çok hakedenlerdensin'' :))sen yaz biz okuyalım ,böyle tatlı bir hayatımız olsun ayşimcim:)):

    YanıtlaSil