9.04.2009

2010'a ramak kala !!
















2010 için sahi neler yapılıyor!!!Politik bir içeriğe girmicem bu konuda (nasıl olcaksa). Bir projeden bahsetmek istiyorum ve okuduğum an beni çok heyecanlandırdı:)2010'da avrupa kültür başkenti olacak olan İstanbulumuz için istanbul filmi projesi...Bu proje yapılacak olan işlerden sadece biri ama sinemanın ,görselliğin gücü fazlasıyla büyük olduğu için şüphesiz birçok projeye nazaran daha fazla ses getirecektir.Hele ki bu görevi Emrah Yücel üstlendiğinden ötürü İstanbulun sesi çok yüksek çıkacaktır.Çünkü bu işi en iyi yapanlardan biri (en iyisi desek daha iyi).Hollywood'un tozunu attıran Emrah beyi şu yaptığı işlerden hatırlarsınız.Kingdom of Heaven (Cennetin Krallığı), Kill Bill, Yetenekli Bay Ripley,Frida,Vizontele Tuuba bu afişler sadece bazıları.Ayrıca Brad Pitt,Tom Hanks gibi bazı isimlerin web sitelerini yapmıştır.Yani süper yetenek ve dahi biri o:):)Şimdi iş İstanbulda...

Ülkemizde de gösterime giren Paris I Love You filmi tarzında bir yapıya sahip olacakmış istanbul filmi.Çeşitli yönetmenlerin gözüyle, çeşitli İstanbul kareleri.Yönetmenler için Pedro Almodovar,Spike Lee ,Alejandro González Iñárritu olması muhtemel olanlardan bazıları ve beni mutlu eden haberlerden biri:)Bu projenin gerçekleşmesini sabırsızlıkla bekleyenlerden biriyim bugün itibariyle:))
İstanbul filmi için bir de blog adresi açılmış Emrah Yücel tarafından.Neler olup bittiğini ordan rahatlıkla takip edebiliriz:) İşte oraya giden yol:
http://2010istanbulfilmi.blogspot.com/ .

Yukarıdaki fotoğraflar en çok beğendiğim istanbul 2010 afişleri,birde Emrah Yücel'in yapmış olduğu en sevdiğim afiş:)
Not:bu blog adresini hürriyet yazarı onur baştürkün bugünkü yazısından öğrendim ve yazının içeriğine hakim olduğu için belirtmek istedim:):):)

2 yorum:

  1. Kahve afişine bayılmıştım. Kill Bill efsanesi de kült film arşivimde yerini alanlardan.

    YanıtlaSil
  2. evet çok espirili olmuş benimde bayıldıklarımdan:):)kill bill ya süper:):)

    YanıtlaSil