6.06.2009

Dexterrr...







Cnbc-e de yayınlanan dexter dizisinin '' seri katili dexter'' artık sevilen seri katiller listesinde ilk sıralarda yer almaya başladı...Gündüzleri polis departmanında kan analizi yapıyor ,gece bir katil oluyor.Suçlular,katiller ondan kaçamıyorlar:))Dexter onları büyük bir özen içerisinde öldürüyor..Oyunun kurallarını biliyor.Saklanmayı da ,öldürmeyi de.Dizide ,başrol oyuncusundan sonra en çok görebileceğiniz şey ''kan''.Her yerde..Dizi için yapılan ürünlerde de doğal olarak kan baskılı ürünler çıkıyor karşımıza.Bu ürün yelpazesinde,yemek takımları,koltuklar,çatal ,bıçak..Hepsi kan içerikli.Böyle bir şeye para vermem(bazıları çok kötü ama..) ama fikir olarak yine de hoşuma gitti.İşte bazı ürünler:)

4 yorum:

  1. Haziranda yeni sezon çekimleri başlayacak dedilerdi ölücem zaten heyecandan. Biz eşimle deli hayranıyız nerdeyse replikleri ezberledim desem :) Keşke her katil Dexter gibi olsa :)tip bakımından değil yalnış anlaşılmasın cezalrını verme bakımından diyorum

    YanıtlaSil
  2. bende sorma bende ...:)rüyalarımdaki katil tanımına uyuyor sanki:):)

    YanıtlaSil
  3. ben rastladıkça izlerdim diziyi. benim izlediğim bölümlerde hiç kimseyi öldürmedi, aksine kendisini tanıdığını düşündüğü başka bir katilin peşindeydi. nihayetinde öz kardeşi çıktı zaten :P

    YanıtlaSil
  4. şanşlıymışsınz bi yerde çünkü bazı ölüm anları çok ürkünç oluyor:):)

    YanıtlaSil