17.09.2009

Neresi İstanbul???


Burası İstanbul....

Mavi Jeans'in yeni reklam sloganı.Reklam çekimleri çok güzel olmuş.İstanbul manzaraları ve mavi jeans ürünleri.Reklamın içeriği ise, reklamdaki karakterlerimiz kullandıkları mavi jeans ürünlerinden dolayı anneleri,babaları veya eşleri tarafından ''dışarıya bu şekil de mi çıkacaksın?'' tarzında bir soru işitirler.Gençlerimiz cevap olarak'' Burası İstanbul '' der ve yollarına devam ederler.

Reklamı severek izledim ama bir düşününce İstanbul'un bir tarzı yok mudur?Ne verirsen onu alır mıdır,bütün olay.Eskiye nazaran sokaklarda daha özgür ve ''ben böyleyim'' mantığıyla giyinen genç kesim çok daha fazla.Ama bana kalırsa bu bir tarz değil.Özgünler ama stil kavramı pek de yok gibi.Neticede belli bir sokak stilimiz yok.İstanbul 'a ne verirsen kaldırır mantığımız çok.

Tabi Şöyle bir bakış açısı da var.'' İstanbul'u diğer şehirlerden hemen ayırt edebilirsin.Bak işte burası İstanbul.Burada herkes kafasına göre takılır,özgündür.'' Reklamı izleyince bu iki fikir uyandı bende.Acaba hangisi doğru???

www.ucukmavi.com 'dan reklam ile ilgili ayrıntılara bakabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Thanks for follow me.I like your blog.

    YanıtlaSil
  2. İstanbul Türkiye'nin moda kenti alında. milano neyse, paris neyse, new york neyse.. mavinin asıl ulaşmak istediği noktanın bu oldugunu dusunuyorum ben. dogru yerde, dogru noktadalar. bizi dünyaya en iyi sekilde tanıtan firmalardan biri. teşekkür etmeliyiz, kampanya süper ve dediğin gibi çekimler harika

    YanıtlaSil