25.01.2011

5 adımda yün mevsimi

1.adım: Sokağa atılan ilk adım.Akabinde Eminönü girişine gelmek.




2.adım: Yün alınacak olan mekana doğru yürümek ve mekana kavuşmak.




3.adım: Yün buldumculuk yapmak.Satıcıya abudik -gubudik renkler sorup, "Olanı alsana ,uğraştırma beni" dedirtmek.






4.adım: Bütün yünlere kucak açmak.Binanın cazibesine kapılmak.




5.adım:Hiç bir şey beğenmemek!!!!."Bu yün işi bana göre değil ,Buraya kadar geldim,en azından bir tane yün alayım" deyip evin yolunu tutmaya başlamak.Dönüş yolunun havasını içine çekmek.

2 yorum:

  1. Thanks for following me! Sorry, I don't speak Turkish but I love your photos.
    I am originally from the country of Georgia on Black Sea (Gurji).
    xx
    maya

    YanıtlaSil
  2. :) ayy Kürkçü han. Gelinliğimi orda yaptırmıştım hemde süper bir fiyata . severim ben Mahmutpaşa'yı

    YanıtlaSil