27.12.2011

temsilen

Madem yeni bir yıl geliyor, tüm burçlar hakkında yazılıp-çizilme evresi de başlar tabi.Benim gibi yıldan yıla burç yorumlarını okuyan birisi için "okuma günleri" başlamıştır yani.





Vogue Avustralya , 2012 burc yorumları ve burçların illustrasyonlarını sayfalarına taşımış bile.Yorumlar-yazılar bildik şeyler işte lakin illustrasyonlar pek ilgimi çekti.Sevdim.


Kendi burcum olan başak illustrasyonunu beğenmemekle beraber (aksesuar isteğime gönderme yapmışlar,bu yönünü sevdim:))), illustrasyonundan ötürü bu yıla "boğa" olarak devam etmeye karar verdim.

Aslan burcu da eski Türk filmlerinde ki kötü kadınlardan birine benzemiş ama çıkaramadım şimdi.

follow

2 yorum:

  1. BENDE YIL BİTERKEN İLK YAPTIĞIM BURCLARI OKUMAK:))

    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. Kova kızını çaldım çırptım birazcık oralardan :)) çok iyi tespit!!

    YanıtlaSil