25.09.2011

haftalık görsel 2 ve bir parça müzik




Yehu.filmekimi!!

Müzik de severiz...






mildred pierce






1930 'lu yıllarda geçen bir dizi, kostümleri açısından elbette ki heyecan kaynağı sebebidir. Şahane bir konu varsa bir de,şahane oyuncularla da doluysa, bu dizi, izlemek için can atma eylemini doğurur ve izlenir.beğenilir,çok sevilir:)

Mildred Pierce ,yukarıda bahsi geçen dizidir.Mini dizi oluşu da "dizi takip etmekte zorlanan" benim için mükemmel bir alternatif olur.

Kate Winslet,faktörü var bir de ,Emmy kazandı bu dizide ki rolü ile.Güzel, güzel....

not 1 : dizide ki tüm elbiseler benim olsun

not 2: eldiven almak lazım

22.09.2011

sevdiğimiz işler

Max Mara 2012


Francesco Scognamiglio 2012


N 21-Alberta Ferretti


N 21


Gucci 2012

milano moda haftasından......

hazırlık evresi......




Hava soğudu,yağmur da bastırdı...

Bu iki cümle söyleniyorsa artık gardroba yeni şeyler ekleme vakti gelmiştir demek ki...Çizmeler,montlar ,kalın kalın hırkalar falan...

Ayakkabı kısmı ile ilgilendiğimiz bu postta mevsim geçişine uygun ürünlere bakmak ve almak isterseniz inci'ye de bir uğrayabilirsiniz.

Şahane bir postal beğendim ben yeni sezondan.Kışa hazırlık listesine eklemek lazım.Listenin uzunnnnn bir hal almasını ne yapsak acaba!!!!!

20.09.2011

siyaha devam

Emmy ödül töreni oldu bitti,verilen ödüller kah mutlu etti kah düşündürdü!!!:)

Ödül töreni öncesi bu işin bir de kırmızı halısı var tabi.Halıdan geçtiler gittiler arkalarından baktım ve siyah giyenler hoşuma gidenlerden oldu:) Özellikle Elie Saab 'ları çok sevdim.


Gretchen Mol ve L'Wren Scott


Christine Baranski ve Zac Posen'i


Evan Rachel Wood ve Elie Saab'ı


Emily Blunt ve Elie Saab'ı


Gwyneth Paltrow ve Emilio Pucci'si

18.09.2011

dün.




Severek izledik ve dinledik:)))

Kimimiz zıpladı,hopladı,fotoğraf karelerine alındı.

Kimimiz "yok mu bir minder" dedi. ""Aaa burda minder var,ben oturayım biraz" dedi.

Bir başka kimse ise "lirik dans" yapsak dedi.

Diğer kimseler de "sırada ki parti nerede,ne yapsak ki" dedi.

Öyle böyle geçti işteee:)

Hava da serindi ...

Müzik hep lazım kulağa!!!


Adidas'a sevgilerr,öpücükler,teşekkürler.


Daha fazla müzik,daha fazla fotoğraf olsun hep.Daha fazla fotoğraf için şuraya lütfen , daha fazla müzik için de buraya.

Görüşürüz.


16.09.2011

yarın??????

....ve yine merhaba..


Adidas All Original Party için yapılan son çekilişe göre "talihliler" belirlenmiştir.Davetiye sahibi arkadaşlara mail atılmıştır.Inbox'a bakmaları rica olunur:))))

Hattta ""evet,geliyorum" geri bildirimi alırsam memnun olurum...


Görüşürüz yarın... üstünüze rahat bir şeyler giyin ve gelin haydi:)))))

15.09.2011

geliyor musun?


Yine bir "davetiye kavuşması" içerikli postla sizlerleyim.Cumartesi günü gerçekleşecek olan Adidas All Originals Party de olmak isterseniz lütfen "gundogdunurdan@gmail.com" adresine mail atınız .Bugün 24:00'e kadar yorum bırakanlar arasında, random.org'da yapılacak olan kura sonucu davetiyeler pek çok kişiye gidecektir.Her davetiye 2 kişiliktir buarada:) İsim-soy isim eklerseniz de şahane olur.


Söyleyeceklerim bu kadar !! :)



14.09.2011

sırada ki gelsin

Merhaba....

Adidas All Originals Party davetiyesi için random.org'da çekiliş yapıldı ve kazanan kişiye e-mail atıldı.


Şimdiden bol eğlenceler...:)

Biraz daha davetiye mevcut elimde o yüzden bir sonraki için görüşmek üzere...






Aynı zaman da Moda göre takıl/ facebook kanalı da hizmetiniz de :)

13.09.2011

..ve haydi gidelim.

17 ,eylül, adidas,maçka,küçükçiftlik,cumartesi,müzik,sophie,dans,sokak,danişmend,süpriz ve üç nokta.

gibi anahtar kelimeler bu cumartesi ağzımızdan bolca dökülecek olanlardan.

Kelimeler nasıl birleşirse birleşsin hep anlamlı cümleler oluşacaktır.

17 Eylül cumartesi günü siz de anlamlı cümleler kurmak isterseniz "gundogdunurdan@gmail.com" adresine "adidas all originals party" temalı bir mail atmanız yeterlidir (isim-soyisim de eklerseniz iyi olur) 14 Eylül saat 15:00' e kadar.

Mini kura sonucu çift kişilik davetiye sizin olacaktır. Adidas All Originals Party 'de görüşmek üzere...







Gözünüz twitter ve burada olsun , parti davetiyeleri orada çünkü.

11.09.2011

yazı yazmaya niyet ettim...

"Bir şeyler yazsam şu son 3-4 gün ile ilgili" diye mırıldanmamla başladı her şey:)

Öncelikle bu Fashion Week'de de "anlatsam Türkiye'de taş üstünde taş kalmaz" dememi sağlayacak olaylara şahit olamamanın üzüntüsü içerisindeyim.Millet nelere tanık oluyor da,kitap yazıyor yani...:)

Ammma bazı ufak tefecik şeyleri kulaklarım duymadı değil elbette...

Duygu ve düşünce bölümü:
-Alan küçük dedim,foto falan da koydum ya hani,harbiden bu mekan işi çözülemeyecek galiba.Benim mesele ettiğim konu budur.Çünkü ikide bir mekan değiştikçe bu iş zor gibi,her yeni mekan sıfırdan başlama demek bence.

Kaldı ki bu dönem ki mekan değişikliğinin sebebi "elimiz de bu vardı,biz de değerlendirmeye çalıştık" imajında olmuş bence.

"Defileyi izleyin ve gidin" demenin görsel haliydi bu fashion week çadırı.Yani biraz takılalım,vakit geçsin,eş dost muhabbeti yapalım durumu sıfır.

Çadırın arkasında şahane manzaralı bir cafe var ama ,eğer ona güvenildiyse nanay yani...

Ya peki dergi stantlarına ne oldu..

İçeride durumlar nasıldı ki...Bu sene numaralı oturma düzenine geçildi.Kimin hangi koltukta oturacağı önceden belliydi falan fıstık işte..İşe yaradı mı peki.Yaradığını ben görmedim şahsen...

Ama şunu gördüm...en önde,protokole ayrılmış bir koltukta ,kalın harflerle yazılıp,koltuğa yapıştırılmış ismi söküp oturan basın mensubu,blogger ,ünlü vb.. çok gördüm.

Hala "neden beni öne oturtmadın" cümlesini kuranları gördüm.

İFW'yi gerçekleştirenler çok ama çok daha iyisini yapabilirler de, inanıyorum ki defile izlemeye gelenlerde daha iyisini yapabilirler azıcık anlayışla.

İFW, fotoğraf çekme açısından aylardır beklediğim bir etkinlikti.Evet şahane bir iş çıkmayacağını bence hepimiz de biliyorduk.Ama seviyoruz işte için de moda olan durumları ve o durumları yaşamayı.

Defileler de en çok çantalara takıldı aklım,kalbim.Tasarımcı ve marka defilelerin de bol bol portföy görmek mutlu etti beni.

En çok Özlem Süer'in defile anlayışını seviyorum galiba...Tüm o koşturma içinde değişik tatlar yollandı beyin hücrelerime.

Hatice Gökçe'nin beyazlarını da sevdim,kendisinin saç kesimi de şahaneydi ayrıca.

..sevdiğim bir sürü şey var işte.

Yaşadık bitti bile.Çok da aman aman olmasa da olur ya..bu tarz organizasyonların biz de oturması zor çünkü. yazıya da artık son vereyim bir zahmet.

Uzun mu oldu ne...Bir de yine "az-biraz" mantığında foto ekledim şuraya











10.09.2011

şu kadarcık bir yer


Fotolarda ki tenhalığa aldanmayın tabi, fashion week severler önce gül ağış sonra da özlem süer defilelerini izlemek için beyoğlu'nun kalabalık sokaklarına akın etti.

Çadırın kapladığı alanda işte bu kadarcık....


bir de tüm fashion week fotoları panasonic lumix GF3 ile çekildi,bugün de kapanışı yapacağım işte..

haydi hoşçakalın...

6.09.2011

ısınmanın uzun yolu

Orta yol,kısa yol,kestirme falan da mevcuttur ama yolu uzatmak istiyorum ben bu mevsim...

Şöyle yere değdi değecek kıvamda olsun (ya da diz altını biraz geçse de olur)
,yeri geldiğinde bir kamuflaj görevi de yapsın bana,cepleri de büyük olsun..olsun işte bir şeyler.Onu giyeceğim mevsim gelene kadar ben bakınayım bir sağa bir sola,bulayım tatlı bir şey.