20.05.2012

derleme - toplama 16



Günler nasıl geçti?

yer yer sıkıntılı yer yer  mutlu anlar yaşayarak geçti işte.

Masumiyet müzesine gidildi.
D&R'dan indirime girmiş DVD'lerden alındı :) Mesela, Bilek kesenler: Bir aşk hikayesi
Ananas desenli çanta ve bilekliğe sahip olundu .
Pastel'in 11 numarası da alındı .Eeee güzelmiş.
Caribou kahve denendi.Yenilik iyidir.
Bir şeyler yendi - içildi.

Müzik dinlendi.Eylül ayında  Beirut geliyormuş diye,  çoğunlukla o dinlendi bu ara.

Beirut - Nantes....

facebook - diğer blog - twitter - pintereset

6 yorum:

  1. bu derleme - toplamalarini seviyorum, az, oz ve kisisel :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim, ben de senin tüm postlarına bayılmaktayım:)))bu böyle:) <3

    YanıtlaSil
  3. wristcutters güzel filmdir, alarak çok iyi etmişsin bence :)
    ananas çanta <3

    YanıtlaSil
  4. ay o ananaslı çanta çok şeker yahu nerden aldın ben de istiyorum! =)

    YanıtlaSil
  5. what's next: merak ediyorum fazla fazla, hemen izleyeceğim:)

    adsız: h&m'den aldım. sapphire'de vardı.diğerlerinde rastlamadım hiç.

    YanıtlaSil