22.01.2016

LİZBON’DA NEREDE NE YENİR?


Lizbon planları yapanlara lokum gibi bir yazı. İlayda Ejeyit yazdı, yediğini içtiğini de kendine saklamadı. Buyrun, notlarınızı almaya başlayınız.

 LİZBON’DA NEREDE NE YENİR? “Neyi meşhurdur, nereler görülmelidir, ne yenmelidir hiç bir araştırma yapmadan uçağa atlayıp gittim Lizbon’a!

Uçak yaklaşırken ilk defa bu kadar plansız yola çıktığım için gergindim, ancak böylece gördüğüm her bina, tattığım her yöresel lezzet benim için sürpriz oldu. Lizbon her yönüyle harika bir deneyimdi. Size de biraz reklamını yapmadan duramayacağım! Lizbon, tahmin edebileceğiniz üzere çok büyük bir şehir değil. Siz de benim gibi yürümeyi sevenlerdenseniz yürüyerek hemen hemen her yere varabilirsiniz. Lizbon’un İzmir’i andıran güneşli havası da bu konuda yardımcı olacaktır. Ama yok toplu taşımayı kullanmak istiyorum diyorsanız ise metro duraklarından günlük/haftalık kartlar çıkartabilirsiniz. Viva Viagem Card’ın günlüğü 6 euro civarında ve tüm toplu taşımalarda geçerli.

  DEVAMI


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder