7.02.2016

SURVIVOR’A GİTMEMEK İÇİN 10 LEZZETLİ SEBEP

SURVIVOR’A GİTMEMEK İÇİN 10 LEZZETLİ SEBEP
Yine uzun uzun Survivor muhabbetlerinin göbeğinde yaşayacağım günlere giriyorum, hayırlısı artık.
Filmlerdeki kanlı sahnelere bakamadığım gibi çirkefli sahnelere de bakamayıp kanalı değiştirsem de arada izleniyor işte.
Yatağı, yorganı, temizliği bir yana güzelim yemekleri arkalarında bırakıp taaa oralara nasıl gidiyorlaranlamıyorum ya neyse…
Tamam, kimse ölüp bitmiyor “sen de gel” diye ama şahsen benim o adanın ortasına gitmemek için çok geçerli sebeplerim var.
Aşağıda sıraladım ve haksız olduğumu düşünmüyorum!
Bu arada bir elinde sosisli, diğerinde sufle, ağzında külbastı şeklinde ortalarda dolaşan bir tip değilim, herkes gibi üç öğün mantığı ama yine de arkada o minnoş tatlıları bırakıp çok uzaklara gitme taraftarı değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder