14.03.2009

Bahar Temizliği ...




Hava soğuk, yağmur yağıyor...baharı bekleyen kumrulara döndüm yani. 'Her şeyin zamanı var ,niye acele ediyorsun ' iç sesime kulak vermeye çalışıyorum ama duymakta zorlanıyorum.Ee kalkıpta kışın , baharlık hatta yazlık ürünler alırsan olacağı bu işte.Aylar öncesinden ilkbahar-yaz koleksiyonlarını orda burda görür olduk, ister istemez elimiz ve gözümüz kayıyor.Özellikle yaz trendlerinden safari havası dokulu kıyafetler benim açımdan göz kaymasından ziyade gözümü sonuna kadar açmama sebep oluyor.Yukarıda da örnekler mevcut zaten(Ralph Lauren seni seviyorum:)). Neyse baharı beklemeye devam, kısa bir süre sonra aramızda görürüz zaten..beklerken dolaplarda bahar temizliği başlayabilir herhalde:) ( her şeyi çok hızlı tükettiğimiz için bahar gelince de ' yaz hadi gel artık' demeye başlarız:):):

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder