27.03.2009

Eskilerden ama eskimeyenlerden !!!!!! ::)




























''''Cavalli ve Patricia Field CocaCola şişelerini giydirdiler''','''the simpsons paris'te!!!!''''. Bu iki haberi okuduğumda '''vavvvv''' süper olmuş demiştim.O zamanlar '''mod'a göre takıl''' olmadığı için burada yazamamıştım.Artık var ve yazıyorum.Haberlerin içeriğine gelince, cola şişelerinin hikayesi; Roberto Cavalli 2008 milano moda haftası için cocacola light şişelerini giydirmiş.3 hayvan deseni ile giydirilen şişelerden 300.000 adet üretilmiş.(halbuki o 300.000 kişiden biri ben olmak istemiştim.görüyorum ki hedefimi gerçekleştirememişim.)Patricia Field ise diet cola şişelerini satc(sex and the city) kahramanlarıyla birleştirmiş.Pek de güzel olan bu koleksiyon ‘city’ adıyla satışa sunulmuş.İngiltere’de sınırlı bir sayıda üretilmiş.

İkinci haber ise, ‘the simpsons’’.Canımız ciğerimiz bu aile bir moda çekimine ilham kaynağı oldu.(buarada, nil'e de ilham olmuşlar,son albümündeki 'yalnız kalplerde atarlar' isimli parça dizideki bir bölümden esinlenilerek yazılmış).Harper’s Bazaar 2007 ağustos sayısında Linda Evangelista ile birlikte the simpsons ailesiyle gerçekleşen çekime yer verdi.Paris'te ki bu çekimler oldukça eğlenceli olmuş.Çekimlerde Lanvin, Chanel, Versace yer alan bazı markalardan.Ben çok sevdim fotoğrafları:):). Homer, Marge, Lisa, Maggie ve Bart öpüyorum sizi, kib…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder