13.05.2011

bir ayağım yaz da bir ayağım kış da.

Kışın yünlere,paltolara sarmalanırız, yazın tiril tiril ne varsa geçiririz üstümüze lakin bir önceki postta da yazdığım "geçiş dönemlerinde" ne giyeceğiz? Şahsen , bir gün de dört mevsimi yaşatan bir şehir için uygun kıyafetlerim yok!!

H&M, geçiş dönemlerine daha çok yakın duran ( ama kışa yakın bir geçiş dönemi bahsettiğim tabi:) ) ürünler yapmış bolca.Beğendim, sevdim, "yazı geç,sonbahara gel" tiradları attım iç dünyamda.Ama yaz hiç oralı değil, gram alınma belirtisi gösterip ışıl ışıl yapmadı bizim buraları.

Ürünler de ne var ne yok peki!!! "Yine yeniden" söylemleri uzun zamandır dilimizde malum.İşte onlardan biri : Kareli,kahverengi,sarılı çizgili o şeyler.Ekoseler.Hiç bir zaman benimsemedim, ceket versiyonları hariç.

Kot gömleklere , turunculara, kahve tonlarına devam.Bir de battaniyeler var renk renk.Uzun etekleri de unutmayın.

Aksesuarlar var "bana bunlar yeter" dedirten.Şimdilik böyle...






Bu beyninden vurulmuş tavşan kolye, baykuşa rakip olsun.Tavşanlar hep bizimle olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder