5.05.2011

yeni bir şey

İnternetten alışveriş yapmamak için direnen ben geçtiğimiz aylarda mecburi bir işlem için direnişime son vermek zorunda kaldım."O gün bugündür resmen "fink" atıyorum net cemiyetinde",demeyi çok isterdim ama mecbur olmadıkça alışveriş yapamayanlardanım.Şimdi, bu özelliklere sahip olan ben ,sabah vakti SCLSTORE isimli bir e-alışveriş sitesinin tanıtım toplantısına gittim ve algımın biraz değişmesine katkıda bulundum:)



SCLSTORE nedir?

Onların ki "departman" mağazacılığı.Sezon ürünleri ile dolu bir site.Ürünleri, fotoğraf ve videolarla gösteriyorlar.

Aslında siteyi incelerken de işinize ne yarar ne yaramaz siz de tecrübe ede ede farkedersiniz.Ben uzatmadan ne düşündüğümü ekleyeyim. Bu sitenin "copy-paste" bir anlayış barındırmayışını, "yeni ve farklı ol" mantığında olduklarını düşündüğüm için sevdim."SevgiliBlogg" isimli bloglarının konseptini, blog yazarının "Seda Yılmaz" oluşunu sevdim, ürünlerin sezona ait parçalar olmasını, işin içine eğlence katmalarını,kısaca çoğunluğu erkeklerin oluşturduğu bu ekibin olaya bakış açısını sevdim.

Alışveriş yapma kısmında "temiz" duygulara sahip oldum bu sabah özetle. Gözüme de bir çanta kestirdim.Yine de o alışveriş adımını atmak benim için zor olacak çeşitli huylarım yüzünden:)
Daha tanıtım toplantısına gitmeden olumlu bakış açısına bürünmeme sebep olan davetiye budur.Kocaman bir paketin içinden "ne çıkacak acaba" endişesi, mutlu sona kavuştu bu "gardrobu" görünce.


Kağıt bebek ve çeşitli kombinleri , bir alışveriş sitesinin "duygu ve düşünlerini" gayet açık bir şekilde ifade ediyor.

Buyrun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder