23.01.2012

derleme-toplama 9

derlemeler-toplamalar (galiba en sevdiğim kısım:)

Mesela neler oldu geçen saatlerde,

Yoğun bir iş-okul koşturması vardı,bir de indirim koşturması eklendi.tiyyyy..Yorgunluk var bende kısaca.

*"Brand Is You" isimli konferans vardı geçenlerde,pozitif tvden canlı yayınladılar ve bende ekran başından kalkamadım.Ressam İsmail Acar'da konuşmacılardan biriydi,Türkiye ve tasarım üzerine konuşuldu.Lezizdi..
*İstanbul Deri Fuarına uğradım bir de .İstanbul,Rusya olmuştu o gün.Evet.
*Keratinology.... Elidor'dan taze gelen ürünler var Keratinology başlığında.Mevzu saç ise bu konuya daha çok değinilir.
*"Bardak toplamaya bayılmak,koleksiyona sade bir parça eklemek" olarak özetlenebilir yukarıda ki foto.


*Nihahahahahahaha...

*Hobilerim arasında sadece bardak toplamak yok elbette,Tişört,tişört,tişört..olsun,çok olsun.


*Şahane bir masa takvimi var o fotoda.İstanbul Deri Fuarında Tuba Benian'nın standından almıştım.Ne güzel olmuş.Her aya bir ünlü tasarımcı var bu takvimde.Doğum tarihleri de yuvarlak içine alınmış.Ocak ayı Christian Dior ile başlıyor.Doğum günümün olduğu ay olan Ağustos'da Coco Chanel'in olması ayların çabuk geçmesi isteği uyandırıyor bende.

*İstanbul Deri Fuarında yapılan seminerden bir foto...

*Akbank'ın "Oscar Yolcusu Kalmasın" başlıklı yaptığı yarışmaya katıldığımı yazmıştım ya hani birkaç gün önce,işte onun sürecinde Akbank 'dan bir Vogue geldi,aramızda ki ilişkiyi resmileştirdi:)

*D&R'da ki şu kitaplar,şu kitaplar,şu kitaplar....

Yani,böyle şeyler oldu işte.Devam..

3 yorum:

  1. çok güzel bir derleme - toplama olmuş :)
    ama en en en çok o takvimi sevdim ;)

    YanıtlaSil
  2. Bende takvime bayıldım...

    Sevgiler Nino
    http://ninostudio.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. @what's Next: teşekkür ederim:)

    Kızlar bence de takvim şahane:)

    YanıtlaSil