16.01.2012

hanımlara yol veriniz...

Yine oldu işte..

Törenler,ödüller,bol bol şahane görseller ..her yeni yıl başında tüm bu süreci izlemek zevkli tabi ki.

Golden Globe'da onlardan biri ,elbette ki en iyilerinden.Oscar öncesi yapılan bu tür geceler bana hep düğün öncesi gerçekleşen kına gecesidir,nişanıdır falandır filandır olaylarını hatırlatmakta.Hem ödüller oscar habercisi niteliğinde hem de kırmızı halıda ki kostümler için ileri görüşlülük yapabiliyoruz.Hanımlar ,"sen beni asıl oscar'da gör" der gibi yürürler sanki bu halılarda.

Kim ne giydi peki,ne oldu halıda?

Önce Zac Posen'cılar var.İki sarışın ,aynı model aşağı yukarı,aynı saç,eller belde.Reese Witherspoon'a kırmızı gitmiş,oyum ondan yana.


Gecenin en kalabalık kadrosunu giydiren marka:Gucci
Elbise müthiş olmasa da Salma Hayek'in gucci'si diğer kızlardan daha iyi durmakta.


"Olmamış ki bunlar " dediğim marka olan Marchesa.Geçiniz.



Lavin kızları var sırada.Emma Stone ,doğru Lanvin'i bulmuş bence.

Gece de Dior tercih eden isimlerden Charlize Theron ve Mila Kunis.Mila'nın ki iyidir.


Prada kızları.Freida Pinto neden her fotoda hamile gibi durmuş anlam veremedim.Ama elbisesi güzel.Zooey Deschanel,o saçlar olmamış kızım.


..."and the golden globe goes to..." Meltemcik bu repliği söylemek için giymemişmiydi Chloé'sini.Olsun sadece çocukluğunu anlatıp sahneden ayrılmış da olsa orada olması pek de olumsuz laf edilecek durum değil.Ayrıca sevdim ben onun o halini:)

Buradaki görseller dışında , Kate Winslet'i,Tilda Swinton'u (özellikle saçını) ,Julianne Moore'u pek beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder