5.05.2009

Ayrıntı...!







Geçtiğimiz günlerde 2009 moda kostüm enstitüsü galası düzenlendi.Epey malzeme çıkmış gibi duruyor modayla ilgili:) Zaten hep '''şık''' olan ünlülerimiz moda-kostüm kelimelerinin sık sık kullanıldığı gecede gösteriş konusunda tavan yapmışlar:)Ama Bu yazı da kıyafetlerden çok bazı apaçık görünen:) ayrıntılara yer vermek istedim....

Konukların yürüdüğü halıya bayıldım,bende yürümek istiyorum( bu ikili ile her yerde yürürüm o ayrı)...

Justin ın gözlükleri daha öncede içimde yazma dürtüsü uyandırmıştı ama kısmet şimdiymiş:) Yani tamam moda,farklı bir hava katıyor bazılarına ama justin bence ilkokul çocukları gibi olmuş...
Veeeeeee bildiğiniz gibi Victoria yine ve yine GüLmüyoR ..ben güleyim bari :):):))):DD
hımmm gözüme az ayrıntı çarpmış..ama olsun:)

2 yorum:

  1. Hahhaha iyi yakalamışsın aynen sen dediğinde dikkat ettim genelde bayanları inceleriz ya malum :) ama gri elbiseye bittim!

    YanıtlaSil
  2. :)::)bende jessicanın kine bayıldım...kate in ki güzel evet ya:):):)

    YanıtlaSil