15.05.2009

Çim, güneş falan filan...:))







Güneş ve çim ikilisini aynı karede bulma mevsimi geldi nihayet:) Çimlere uzanmak ve mis gibi bir hava( tabi ağaç gölgesi altında da uzanabiliriz)...ohhh:)) Olurda bu dönemde bir ormanlık bölge bulursanız(papatyalarla örtülü çim dokulu arazi de olur) ,evrene piknik sinyallerini gönderebilirsiniz..E güzel olur tabi eş dost ,yemek içmek ..Ama öyle piknik deyip geçmemek lazımmış,bunu gördüm bir kez daha.Yukarıda da gördüğünüz gibi ince bir göz zevkiyle hazırlanmış sepetler piknik için aranan şartlardan biri.Bu tür sepetlerde romantizm tavan yapmış olduğu için iki kişilik bir anıya yelken açmak daha iyi gibi::)Film karelerine yakışır bir görüntü oluşturmak işin en güzel yanı.Şu an aklıma güzel bir piknik sahnesi içeren film gelseydi onu da yazmak isterdim ama düşün düşün bulamadım:( Neyse biz çekeriz o filmi.Herkese bol piknik anılı günler :))

2 yorum:

  1. Nurdancım, ben yarın gideceğim insallah ama sepetim eksin ne olacak :(

    YanıtlaSil
  2. ay ne güzel bol eğlenceler:):))boşver sepeti,çizgili pijama varsa o da olur:)

    YanıtlaSil