11.05.2009

Geçmişe özlem....







Cuma akşamı,cnbc-e, gilmore girls.Bu 3 sözcük bir zamanlar benim için çok özeldi ,şimdi ise sadece hatıralarda kaldı...:( Pek bir sevdiğim dizi gilmore girls ekranlara veda ettiğinden beri onların yerine başka bir dizi izlememeye karar vermiştim(tabi ki böyle bişi olmadı:))).Filme çekileceğine dair çeşitli dedikodularda dönüyor ama şu ana kadar ses seda çıkmadı. '''Kızlarsız''' geçen günlere tam alışmışken(biraz abartıyorum galiba:) bugün olan oldu.Geçmiş cnbc-e dergilerimi karıştırırken özlem yeniden günışığına çıktı.Lorelai ve Rory...Bu anne -kızı bugün fotolar eşliğinde anmak istedim ( belki artık anma günleri düzenleme vakti gelmiştir:):)) Yazıyı yazarken fonda dizinin jenerik şarkısını da eksik etmedim tabi, carole king-where you lead...(yazıyı benim gibi diziyi özleyenlere armağan ediyorum:)))

2 yorum:

  1. ayneeeeen,where you live I will follow you,aaah ahh bence annesi daha güzel bu arada

    YanıtlaSil
  2. :):)dimi ya annenin havası yeter:)

    YanıtlaSil