27.02.2012

gelin mi olmuşsun,gidiyor musun? hoşçakal

Bu konuya da girdiğimiz iyi mi- kötü mü oldu bilemedim açıkçası.Gelinlik hassas bir konu elbette ki:) Bahsi geçen gelinlikler Özlem Süer'in elinden çıktığı için ayrıca hassaslaştırıyor konuyu tabi.

"İlerde bir gün elbet sohbetimiz gelinlik konusuna geleceği için fikir edinmekte fayda var" desem mesela ,bunları yazan ben miyim acaba...

Inglot da gelin makyajı provaları için oradaydı.Hemmen denedim hafif bir şeyler.Havaya girdiğim anlaşılıyordur herhalde...Oooo

Koca bir gün gelinliklerle dolu bir mekan da ,keyifle vakit geçireceksin deseler, "hadi la" derdim tahminen.

Ama oldu,çok mutlu oldum ve keyif aldım(düğün sürecinde yapılması gereken tüm işlemlere şahit olarak hem de ) "aa bu duvak züper,gelinliğin yaka detayına bak,bu renk göz makyajı bana gitmez bence" tarzında türlü türlü konuşmaların göbeğindeydim de üstelik:)

Özlem Süer House 'da tek gün içinde bir gelinlik fuarı vardı.Şahane bir ev sahipliğini de unutmayayım.Gelin adaylarına "misafir böyle ağırlanır" başlıklı pratik çalışması no:1 yerine de geçebilir .



Özlem Süer House'da çalışan herkese bir ton sevgi:)
Kukileta'nın yaptığı şahane cupcakeleri fazla fazla yediğim için de şu an hafif bir pişmanlık var tabi bende.

Neyse ,böyle işte durumlar.Fotoğrafların daha büyük halini görmek isterseniz tık.

3 yorum:

  1. aa ben de orada olmak isterdiim :]

    YanıtlaSil
  2. Soluksuz okudum;)muhtesemler ya evlendik gittik hala gözüm gelinliklerde;)bende pronovias aşığınız Georgia giymistim arada çıkartıp giyiyorum ;)))))çekilişim var bu arada beklerim sevgiler;)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim:)) evet,keşke hepiniz orada olsaydınız gerçekten:)romsntik romantik takıldık:)

    YanıtlaSil