6.02.2012

işin sırrı : üç bant

Baharlık-yazlık ürünler paylaşılıyor bir bir markalar tarafından.Paylaşım yapan markalardan biri de Adidas.

"Adidas yine çok seveceğimiz ürünler yapmış" cümlesine hiç girmeyeyim ben.Koskoca adidas yani elbet iyi şeyler çıkacak ortaya.İlgimi çeken birkaç şeyi paylaşıp bol görselli link vermek isterim.

Bir kere mağazalarda da görüp vurulduğum ,Messi'nin de ayağında olan 155 gr ağırlığında ki Adizero f50 krampon acayip bir şey yahu.Kız halimle vuruldum ben ona.

Sonra, basketbol oyuncularının tatlılarından olan Dwight Howard 'a özel yapılan koleksiyonda pek leziz.Markaların , ünlü isimlerden ilham alarak yaptıkları koleksiyonda,ilham alınan ünlüyü seviyorsam bayılmaktayım tüm işlere doğal olarak.David Beckham'lı kısma hiç girmiyeyim ben.

Tüm Jeremy Scott ve Stella McCartney işleriyle de ne yapacağız bilmiyorum.Hepsini almak isteği ile "kalanını sonra ödesem,yazsanız deftere" hisleri karıştırdı birbirine.

Aaa bir de radyosal işler var sevdiklerimizden.Radio Adidas Originals'da şöyle bir sistem var, siz söylemeden aklınızda ki parçayı çalıyorlar.Gün içinde aklımdan geçen,dilime düşen parçalara Radio'da denk gelmek pek iyi ,pek.

Son olarak da Adidas logosunun 40.yılı.(Amma çok kırk yıl kutlaması olacak buara,İKSV ve Müzik festivallerinin de 40 yıl kutlaması var bu sene) .Bu sebeple 72 onların uğurlu sayısı,pek çok ürünün üzerinde 72 ye rastlayacağız.Aslında ilk olarak Adidas'ın logosu 1972 yılında tasarlanan Originals'ın 3 bant logosuymuş.3 bantın anlamı ise Sokak-Spor-Stil .Fakat daha sonra Performance'ın logosu da ortaya çıkınca logolar çokluğu ortaya çıkmış.Hımm bir de yeni bir logo daha var,o da Adidas Neo'nun logosu.

3 bantın öz kısmında Yaratıcılık-Bireysellik-Özgünlük yatmakta.


...ve şu altta bulunan lokumun görselini de koymadan edemedim.Yerler canım seni.

Çok ama çok daha fazla görsel isterseniz bu konuyla ilgili, şuraya geliniz derim bende.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder