13.02.2012

ne var ne yoksa

İstanbul moda haftasında çektiğim fotoğrafları derlemek-toplamak gibi bir niyetim vardı lakin hiç girişmeseymişim keşke,ayıkla ayıkla bitmedi ya.Son durum budur görselde.

Asıl meseleye gelecek olursak ,IFW'yi tek kelime ile özetleyip işin içinden çıkmayı çok isterdim ama ne "şahaneydi" ne de "ıyyy,öhh,kötüydü" diyebileceğim.Arafta kaldım.

Pek çok yerde de okumuş olduğunuzu tahmin ettiğim , organizasyon bozukluğu,defilelerde "ön benimdir,birinç" kavgaları , vip-halk karmaşası, "ben,her zaman böyleyim,imajım bu" diyen abuk-subuk tipler vb.. tarzında meseleler daha önceki IFW lerde olduğu gibi devam etti yine işte.

Az önce tv'de Cengiz Abazoğlu'nun IFW ile ilgili konuşması vardı ve şöyle söyledi "IFW , basamakları 20'şer 20'şer çıkıyor,3-4 yıl sonra daha iyi olacak her şey" tarzında bir şeyler söyledi sevinçle.Bana da çohh saçma geldi açıkçası, neden daha altıncısı yapılan bir şey, basamakları 20'şer 20'şer çıkıyor acaba.Biraz amatör ruhla organize etsek.Çünkü amatör ruhla yapmadığınız için,basamakları birer birer çıkmadığınız için yaptığınız iş yine de amatörce duruyor haberiniz ola.Daha üçüncü yılı IFW'nin, dünyayı kopyala-yapıştır yapmaya çalışana kadar,bir ton ünlü yıldız getirene kadar alçak gönüllü bir şekilde,iyi işlerle bir IFW olsa keşke.

Pek çok tasarımcının "eski dönemlerden" etkilenerek koleksiyon yapması bir tesadüf mü yoksa bir akım mı IFW için.

Defilelerde en beğendiklerim ise,

Gamze Saraçoğlu,
Studio Kaprol-Tolga Turan,
Özlem Kaya,
Avva,
Simay Bülbül'ün tek tek parçaları değil ama bütünlüğe bayıldım,müziklerle beraber koleksiyon iyi sunuldu bence,
ve bir de Ayşe-Ece Ege kardeşlerin Vogue Editörlerinden Yaprak Aras moderatörlüğünde gerçekleştirdiği konuşmayı çok sevdim.Hele Ece Ege'ye bayıldım:)Yaprak Aras ve Ege kardeşleri alıp eve götürmek istedim.Ayrıca defilelerde ön kapma savaşı yapan kişilerin bu konuşmada olmalarını zaten beklemediğimiz için biz bize olduk,ne de iyi oldu.Basının ilgisi bile yok denecek kadar azdı.

Bir de bloggerların fotoğrafçıları ile dolaşmalarına anlam veremedim.Neden fotoğrafçınız var? Önemli olan kişinin kendi bakış açısı olduğunu düşündüğüm için fotoğrafçıları olan bloggerları anlamam mümkün değil .

Didem Soydan - Selda Car kapışması yaşadık bence model açısından.Selda Car daha da öne çıktı bu IFW'de.Ayrıca düdük kadar backstage'de neydi öyle.

Aman böyle oldu bitti bir şeyler işte.IFW sürecini kapsayan bir derleme-toplama yapmaya çalıştım ,olan biten budur.

Facebook/Moda Göre Takıl'da Simay Bülbül-Gamze Saraçoğlu-Tuvana Büyükçınar ve Özlem Kaya ile ilgili defile görsellerine ulaşabilirsiniz.

Haydi hoşçakalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder